Hva skjer denne uken?

DIVERSE

KONSERT

ONSDAG 19.

Norges musikkhøgskole: Onsdagsserien: Musikkhøgskolens onsdagskonsert. Verker av Beethoven og Schumann. Levinsalen kl. 18.

Studentersamfundet: Folkemusikkjam. Du kan ta med instrumentet ditt og bli med i jammen, her er ingen for gode eller for dårlige. Bokkafeen kl. 21.

Studentersamfundet: Akustisk i Bokkafeen: Nomber 5s. Indiepopbandet Nomber 5s fra Oslo lager landets mest catchy poplåter, dette blir legendarisk. Betong kl. 21.

TORSDAG 20.

Norges musikkhøgskole: Lunsjkonsert. Levinsalen kl. 12.05.

Norges musikkhøgskole: Eksamenskonsert med Ole-Henrik Mohn Pettersen på saksofon. Lindemansalen kl. 20.

FREDAG 21.

Lunsj med Kultur: Oslo-Filharmonien: Beethoven. Strykertrio op. 9 nr. 3 i c-moll. Vestibylen i Georg Sverdrups hus (UB), Blindern kl. 12.15-12.45. Kafé fra 11.45.

Studentersamfundet: Bajass: Le Corps Mince de Francoise (FIN), Bass Clef (UK) og Anavan (US). Radio Nova er kurator for kvelden. Klubbscenen kl. 21, cc 100,-/60,-

SØNDAG 23.

Studentersamfundet: Lambchop (US) + The Little Hands of Asphalt. Storsalen kl. 20, cc 175,-/125,-

MANDAG 24.

Norges musikkhøgskole: Kollegakonsert: Sanger av Geir Tveitt. Levinsalen kl. 18, pris: 50,-/100,-

TIRSDAG 25.

Norges musikkhøgskole: Kammerkonsert: Studenter på kammermusikk valgfag og musikk av blant annet Beethoven. Levinsalen kl. 19.30.

DEBATT/FOREDRAG

ONSDAG 19.

Universitetet i Oslo: Sukkersyke – når hormoner svikter. Auditorium 4, østre Universitetsbygning i sentrum kl. 19.30.

TORSDAG 20.

Det samfunnsvitenskapelige fakultet: «Frokost med Bernt» er akademiske frokostmøter i regi av prof. Bernt Hagtvet og stipendiat Anders R. Jupskås. I dag: Partiorganisasjon og velgerstrategi. Arbeiderpartiet vs. Fremskrittspartiet. Aud. 7 i Eilert Sundts hus kl. 08.15.-10.

AIESEC UiO: Corporate Social Responsibility event, med bl.a. UNICEF, ICA, Redd Barna og Kulturstudier. Gratis fairtrade kaffe serveres! Eilert Sundts hus, Auditorium 2 og 3, kl. 10.00-14.00.

IDRETT

FREDAG 21.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver fredag kl 17-19, sal UA, Domus Athletica.

MANDAG 24.

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl 17.30-19.15.

OSI Dans: Salsapub med nybegynnerkurs den første timen. Gratis inngang. Art Café kl. 18 – 21.

TIRSDAG 25.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver tirsdag kl. 19 – 20.30, sal UA, Domus Athletica.

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl. 19.00 – 20.45.

DIVERSE

ONSDAG 19.

Karrieresenteret: Intervjukurs. Art Café, 2. etasje i Frederikke-bygningen fra kl. 12.15-15.00.

TORSDAG 20.

Karrieresenteret: Jobbsøkerkurs. Art Café, 2. etasje i Frederikke-bygningen fra kl. 12.15-15.00.

Filologisk forening: Kafé Uglemor holder åpent. Vafler og kaffe med mer fra 12-16.

Amatøren: Form et lag og spill i den berømte og beryktede Amatørenquizen. Billig pils og real kunnskapskonkurranse på engelsk. Sogn studentby kl. 20.

Frokostkjelleren: Cabaret Intime – Beujolais-aften. Tradisjonene tro inviterer Cabaret Intime til den årlige Beujolais-aftenen. Vel møtt! Frokostkjelleren kl. 19.

FREDAG 21.

Uglebo: Fredagspub. Uglebo, Det humanistiske fakultet. Kl. 18-02.

Kjeller’n: Fredagspub med standup. Kjelleren i Helga Engs hus kl. 17, cc 60,-

Frokostkjelleren: Eksamensfest 4. avdeling. Fest fra deg eksamensfrustrasjonen på Frokostkjelleren kl. 18.

TIRSDAG 25.

Frokostkjelleren: Levert Masteroppgaven? Ferdig på jussen må feires!

Alle trofaste gjester inviteres til oppgaveinnleveringsfeiring på Frokostkjelleren kl. 18.

Studentersamfundet: Quiz. Stor-sprikende vanskelighetsgrad og interessante hæ-opplevelser. Biblioteket kl. 20.

ARES Oslostudentenes spillforening: Spillkveld. 50 brettspill tilgjengelig for fri spilling og en del faste grupper spiller rollespill. Du trenger ikke kjenne til spill. Gratis adgang. RF-kjelleren (Vilhelm Bjerknes hus) fra 17.30 og ut kvelden.