Hva skjer denne uken?

DIVERSE

KONSERT

ONSDAG 24.

Studentersamfundet: Nybrott er serien for dere som vil oppdage det nye og spennende i musikkundergrunnen. I kveld: Moddi + Einar Stray, supp.: Julie Stokkendal. Betong kl. 20, cc 50,-/30,-

Norges musikkhøgskole: 100-årsdagen for Conrad Badens fødsel. Kirkemusikk-koret. Lindemansalen kl. 19.30.

TORSDAG 25.

Studentersamfundet: Raymond & Maria (SE) + My Little Pony. Klubbscenen kl. 20, cc 150,-/100,- + bill.avg. Billettservice.no.

FREDAG 26.

Studentersamfundet: Jeremy releasekonsert. Norges eneste Twee/Folk/Vestkystpop/Rock låtskriverduo med band. Klubbscenen kl. 20, cc 100,-/75,- .

Klub Subtacto: Bandet Gazpacho, der musikken bærer et preg av bl.a. progrock, ambient, elektronika, folk og world music. Sogn studentbolig, cc 40,- for studenter, 50,- for andre.

MANDAG 29.

Norges musikkhøgskole: Mesterklasse ved Marianne Thorsen. Lindemansalen kl. 15-18.

TIRSDAG 30.

Norges musikkhøgskole: Mastergradskonsert ved Hanna Eliasson på fiolin. Levinsalen kl. 16.30.

DEBATT/FOREDRAG

ONSDAG 24.

Studentersamfundet: Onsdagsbebatten: Klima og personlig forbruk. Med bl.a. Øystein Dahle og Roger Schjerva. Betong kl. 19.

Studentersamfundet: Studentenes Fotoklubb er tilbake med stormøter hver siste onsdag i måneden. I dag: Unge og lovende Sigurd Fandango. Lillesalen kl. 18.

TORSDAG 25.

Akademika Blindern: Akademisk friminutt: Den europeiske språkdagen, møt Rolf Theil og Janne Bondi Johannessen. Akademika kl. 12.30.

Det samfunnsvitenskapelige fakultet: «Frokost med Bernt» er akademiske frokostmøter i regi av professor Bernt Hagtvet og stipendiat Anders R. Jupskås. I dag: 40 days left: Campaign Strategies. Gjest: Dr. James Thurber. Åpent for alle, frokost serveres. Aud. 7 i Eilert Sundts hus kl. 08.15-10

FREDAG 26.

Studentersamfundet: Akademisk vorspiel: August Strindberg. Et innblikk i forfatterskapet til Sveriges svar på Ibsen. Biblioteket kl. 19.

IDRETT

FREDAG 26.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver fredag kl. 17-19, sal UA, Domus Athletica.

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl. 17.30-19.15.

TIRSDAG 30.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver tirsdag kl. 19-20.30, sal UA, Domus Athletica.

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl. 19.00-20.45.

DIVERSE

ONSDAG 24.

Uglebo: Quiz kl. 19.00 og puben holder åpent til kl. 02.

TORSDAG 25.

Filosofisk forening: Kafé Uglemor holder åpent. Vafler og kaffe fra 12-16.

FREDAG 26.

Art of Living Student Club: Free mini course: Mind management. Learn the secret of how to manage your mind, emotions, stresses etc. Improve learning abilities, concentration and focus. P. A. Munchs house, seminar room 7, 16.15-17.15.

Uglebo: Fredagspub. Uglebo, Det humanistiske fakultet. Kl. 18-02.

Nytt laboratorium i Gaustadalleen: Åpning av ny lab for musikk og bevegelse, i Gaustadalleen 25, 4. etasje. Kl. 12.15-13.00.

Universitetet i Oslo: Kulturnatt. Universitetshistorier i sentrum – bygninger, kunst og musikk. Universitetet i sentrum kl. 18-23.

LØRDAG 27.

Amatøren: 50-tallsfest. Premie for beste antrekk. Sogn studentbolig kl. 20.

TIRSDAG 30.

Filologisk forening: Kafé Uglemor holder åpent. Vafler og kaffe fra 12-16.