Hva skjer denne uken?

DIVERSE

KONSERT

ONSDAG 3.

Studentersamfundet: Akustisk i BokCafeen: Konsert med Heidi Marie Vestrheim. BokCafeen kl. 22.

Studentersamfundet: Konsert med tyske Harmonia (DE) + Kosmische Club

Betong kl. 20, cc 250/200,- (ikke medlem/medlem)

DEBATT/FOREDRAG

ONSDAG 3.

Kurdisk Studentforening i Norge: Det arrangeres åpent seminar om kurdiske kvinners rolle gjennom historien. Aud. 3, Eilert Sundts Hus kl. 16-19.

Kulturutvalget: Onsdagsbebatten: Jonas Gahr Støre: Mot en ny verdensorden? – I kjølvannet av bruddet i WTO-forhandlingene. Storsalen, Studentersamfundet kl. 18.

TORSDAG 4.

Poverty and Development (PAD): PAD får besøk av professor Mary Robinson, tidligere president i Irland og FNs høykommisjonær for Menneskerettigheter. Universitetsbiblioteket kl. 14.15.

FREDAG 5.

Studentersamfundet: Akademisk vorspiel: Emmanuel Levinas – Er vi en Annen? Med Hall Bjørnstad, Ph.d. ved Institutt for litteratur, områdestudier og europeiske språk. Biblioteket kl. 19.

MANDAG 8.

Studentersamfundet: Upop-aften: Kina etter OL. Kommer denne begivenheten til å få mer langvarige konsekvenser? Med Harald Bøckman, forsker ved Senter for utvikling og miljø. Lillesalen kl. 19.

IDRETT

TORSDAG 4.

Art of Living: Yoga i lunsjen. Passer for alle! Ta gjerne med egen matte. Niels Henrik Abels Hus, møterom i øverste etasje kl. 12. Cc 20,-

FREDAG 5.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver fredag kl. 17-19, sal UA, Domus Athletica.

TIRSDAG 9.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver tirsdag kl. 19-20.30, sal UA, Domus Athletica.

DIVERSE

ONSDAG 3.

Karrieresenteret: Bedriftspresentasjon – PA Consulting Group. Aud. 2 Eilert Sundts hus kl. 16.15.

TORSDAG 4.

Karrieresenteret: CV- og søknadskurs. Art Café 2. etg. i Frederikkebygningen kl. 12.15-15 (påmelding).

TIRSDAG 9.

Filologisk forening: Kafé Uglemor holder som vanlig åpent. Vafler og kaffe fra 12-16.

Karrieresenteret: Jobbsøkerkurs Art Café, 2. etasje i Frederikkebygningen,

kl.12.15-15.