Hva skjer denne uken?

DIVERSE

KONSERT

LØRDAG 30.

Studentersamfundet: Klubb: Bajass: DJ Feadz/ED Banger Records, Klubbscenen kl. 20.

DEBATT/FOREDRAG

ONSDAG 27.

Studentersamfundet: Onsdagsdebatten: Synd og det moderne mennesket. Hvilken relevans har synden for menneskers hverdagsliv i dag? Betong, kl. 19.

TORSDAG 28.

Centre for the Study of Mind in Nature: The CSMN annual lecture, by prof. Nancy Cartwright: The incompleteness of physics and the hodgepodge of nature.

Aud. 1, Georg Sverdrups hus, kl. 14.

FREDAG 29.

Etikkprogrammet: «Global democracy: the case for a world government/Democratizing Global Governance» med Thomas Pogge og Torbjörn Tännsjö. Georg Sverdrups hus, grupperom 1 kl. 12-16.

Studentersamfundet: Akademisk vorspiel: Norges første religionshistoriker. Biblioteket, kl. 19.

MANDAG 1.

Studentersamfundet: Upop aften: Nevroetikk. Hvilke konsekvenser har forståelsen av mennesket innenfor moderne hjerneforskning for vår forståelse av etikk og moral? Lillesalen, kl. 19.

TIRSDAG 2.

Henologisk Forum: Foredrag med sanginnslag ved Dagne Groven Myhren: «Stellaskikkelsens verdi for Henrik Wergelands dikteriske utvikling.» Egil A. Wyller om «En sangfuld Sommermorgen på Skreya». Ragnar Frischs aud. kl. 18.

IDRETT

TORSDAG 28.

Art of Living: Yoga i lunsjen. Passer for alle! Ta gjerne med egen matte. Niels Henrik Abels Hus, møterom i øverste etasje kl. 12. Cc 20,–

FREDAG 29.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver fredag kl. 17-19, sal UA, Domus Athletica.

TIRSDAG 2.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver tirsdag kl. 19-20.30, sal UA, Domus Athletica.

DIVERSE

ONSDAG 27.

OSI Dans: Latino-fest med DJ Juan Pablo og introkurs i kubansk salsa med Marius og Marte. Kjeller’n, Helga Engs hus, kl. 19, cc 50,–

TORSDAG 28.

Karrieresenteret: Jobbsøkerkurs, Art Café 2. etg i Frederikkebygningen kl. 12.15-15 (påmelding).

Karrieresenteret: Meeting for international students – How to find a part-time job in Norway. Aud. 2, Eilert Sundts hus at 16.15h.