Hva skjer denne uken?

KONSERT

ONSDAG 20.

Studentersamfundet: Konsert med Lukas Kasha, Blindern Studenthjem, kl. 22, cc: 100,–

SVFF: Konsert med The School på U1, dørene åpner kl. 19, cc: 70,–

FREDAG 22.

Amatøren: Rock am Sogn: Støy, metal, grindcore og screamo når noen av Oslos hardeste undergrunnsband inntar scenen i kveld. Dørene åpner kl. 19, cc: 70,–

LØRDAG 23.

Amatøren: Rock am Sogn: Amatøren feirer den siste sommerhelgen og spanderer på 10 band og en DJ. Dørene åpner kl. 19, cc 100,–

mt:DEBATT/FOREDRAG

FREDAG 22.

Norden i Fokus og Nordisk Energiforskning Åpent seminar: Det er behov for nye, bærekraftige energikilder, men kvalifisert arbeidskraft mangler. Georg Sverdrups hus, aud. 2, kl. 13-15.

IDRETT

ONSDAG 20.

OSI Dans: Gratis introkurs i kubansk salsa, Art Café 2. etg. i Frederikkebygningen kl. 19-20.

TORSDAG 21.

OSI Dans: Gratis introkurs i LA salsa, Art Café 2. etg. i Frederikkebygningen kl. 19-20.

FREDAG 22.

OSI Dans: Gratis introkurs i Rock-Step Swing, Art Café 2. etg. i Frederikkebygningen kl. 19-20.

RELIGIØST

TORSDAG 21.

Baha’i studentforening: Studiesirkel: «Sivilisasjonsbygging – individets og fellesskapets rolle». Kapellet, Frederikkebygget kl. 14.

DIVERSE

ONSDAG 20.

Filologisk forening: Semesterets første Quiz på Uglebo, med uteservering hvis bra vær.

Karrieresenteret: Gratis intervjukurs, påmelding Karrieresenteret. Art Café, Frederikkebygningen 2. etg. kl. 12.15-15.

TORSDAG 21.

Filologisk forening: Uglemor kafé, og senere tappekurs og infomøte for alle som vil. Kafé 12-16, kurs kl. 17

Mat.Nat-fakultetet: Internasjonal velkomstfest i RF-kjelleren i regi av MN-fakultetet, Realistforeningen og MNSU. Fra kl. 19.

FREDAG 22.

Filologisk forening Fredagspub/rockepub, med uteservering hvis været er bra. Fra kl. 19.