Hva skjer denne uken?

DIVERSE

KONSERT

TORSDAG 14.

Studentersamfundet: Konsert med Katzenjammer, U1 på SV-fakultetet kl. 19.

FREDAG 15.

Studentersamfundet: Islandsk elektronika med Valgeir Sigurdsson (ISL), som bl.a. har produsert plater med Björk, Bonnie «Prince» Billy og Ane Brun. Betong kl. 19.

LØRDAG 16.

Norges musikkhøgskole: Sanntidssymposiet 2008 med Det Norske Blåseensemble. Lindemansalen, kl. 16.

DEBATT/FOREDRAG

ONSDAG 13.

Studentersamfundet: Litteraturarrangement i samarbeid med BokCaféen og Akademika, gjest Knut Nærum. Blindern campus kl. 14.

Institutt for medisinske basalfag: Kan stamceller brukes til å helbrede sykdom? Del av foredragsserien «Menneskekroppen og sykdom – ny innsikt biomedisinsk grunnforskning». Domus Bibliotheca, Karl Johans gt. 47, aud. 14 kl. 19.

DIVERSE

ONSDAG 13.

Studentersamfundet: Fadderordningen: Grilling for alle faddergruppene, underholdningsinnslag, fellesgrill og moro. Bakken bak fysikkbygningen, kl. 15.

Studentmediene: Radio Nova, argument og Universitas arrangerer fest med hipstermedie-debatt, Handheld Shows, Little Marble og Indiegranskauen. Klubbscenen på Chateau Neuf, kl. 18., cc: 50,–

Karrieresenteret: Jobbsøkerkurs, Art Café 2. etg. i Frederikkebygningen kl. 12.15-15.

Studentersamfundet: Semesterstartfest og åpningen av STUDiO-uka. Helhus, kl. 20.

Karrieresenteret: CV- og søknadskurs, Art Café 2. etg. i Frederikkebygningen kl. 12.15-15.

LØRDAG 16.

Studentersamfundet: Fadderordningen: Tur til Hovedøya. Oppmøte på Vippetangen kl. 12.

Studentersamfundet: Foredrag: Hjemløs i Oslo. =Oslo i samarbeid med Studentfestivalen holder veldedighetskonsert og debatt med kjente politikere. Storsalen kl. 17, cc 50,–

TIRSDAG 19.

Studentersamfundet: Fadderordningen: Byttemarked. Åpent for alle. En billig og morsom måte å skaffe seg nye, gamle ting på! Flerbrukshallen (Frederikkebygningen) kl. 10-16.