Hva skjer denne uken?

DIV. ARRANGEMENTER

KONSERT

ONSDAG 7.

Studentersamfundet: Jazz jam: Studenter ved jazzlinja på Norges Musikkhøgskole jammer hver torsdag i BokCaféen kl. 21.

FREDAG 9.

Studentersamfundet: Konsert med Terje Nordgarden, se ukas utvalgte.

Betonghaven kl 19.

DEBATT/FOREDRAG

TORSDAG 8.

Institutt for statsvitenskap: Frokost med Bernt: Med bl.a. miljø- og utviklingsminister Erik Solheim og tidl. langrennsløper Gudmund Skjeldal, om klima- og miljøutfordringene. Aud 7 Eilert Sundts Hus, kl 08.15-10.

FREDAG 9.

Biologisk fagutvalg: Biologisk aften: Besøk regnskogen. Se ukas utvalgte. Kristine Bonnevies hus kl 18, cc 80,- til Regnskogfondet.

IDRETT

OSI Taekwondo: Fellestrening, kl. 19.30-22., Sal 5, Blindern

OSI Taekwondo: Tematrening, kl. 19.-21., Sal 5, Blindern

LØRDAG 10.

OSI Taekwondo: Egentrening, kl. 13.-15., Sal 5, Blindern

MANDAG 12.

OSI Taekwondo: Videregående trening, kl. 20.30-22., Sal 2C, Domus

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis to første gangene du møter opp. Kl 17.30-19.15.

TIRSDAG 13.

OSI Taekwondo: Nybegynnertrening, kl. 16.-17.30, Sal 1, Blindern

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis to første gangene du møter opp. Kl 19-20.45.

RELIGIØST

ONSDAG 7.

Ny Generasjon: Grillfest i Frognerparken. Mat og drikke medbringes, men Ny Gen sørger for griller, snacks og salat. Alle er velkommen, ta med venner. Oppmøte ved Monolitten kl 17.

FREDAG 9.

Oslo Kristelige Studentforbund: Messe i forbindelse med pinsen – Kirkens bursdag. Holdes i friluft hvis bra vær. Oppmøte i Universitetsgata 20 kl. 1930.

DIV. ARRANGEMENTER

TORSDAG 8.

Amatøren: Frigjør deg selv fra Blinderns hipsterfaktisitet. På Amatøren selges shottere med rødvin. Quiz fra 20.

Zenith: Quiz hver torsdag kl 21. Samle sammen et lag og bli med i kampen om en gratis pizza! Vil du også holde quiz? Henvend deg i baren. Zenith kafé, Kringsjå studentby, Sognsv 218, kl 21.

LØRDAG 10.

Studentersamfundet: Klinikken er Studentersamfundets faste lørdagstilbud, hvor det tilbys resepter som skal kurere både eksamensnerver og oppgaveskrekk. BokCaféen, kl 21.

TIRSDAG 13.

ARES: Oslostudentenes spillforening ARES har spillkvelder hver tirsdag. 50 brettspill tilgjengelig for fri spilling og en del faste grupper spiller rollespill. Gratis adgang. RF-kjelleren, fra 17.30 og utover.

ALLE DAGER

Sosialantropologisk institutt: Kunstutstilling: «Verdenskaleidoskopet – bilder og objekter fra antropologisk feltarbeid.» Fotografier og objekter fra feltarbeid.

4. april – 25. mai, Galleri Sverdrup (UB).