Hva skjer denne uken?

DIVERSE

KONSERT/FEST

ONSDAG 30.

Studentersamfundet: Jazz jam: Studenter ved jazzlinja på Norges musikkhøgskole jammer hver torsdag i BokCaféen kl. 21.

FREDAG 2.

Studentersamfundet: Konsert med Denison Witmer. Betonghaven kl. 19.

Amatøren: Bandfestival: Støtt opp om lokale band. Kl. 21 cc 30,–

Amatøren: Bandfestivalen fortsetter, Kl. 21 cc 30,–

DEBATT/FOREDRAG

ONSDAG 30.

Institutt for statsvitenskap: Frokost med Bernt NB! ONSDAG: Forfatter og journalist i Dagens Næringsliv Bjørn Westlie: «Drosjesjåfører, advokater og funksjonærer i det norske Holocaust». Aud. 7 Eilert Sundts Hus, kl. 08.15-10.

TIRSDAG 06.

Teologisk Fakultet: Det arrangeres tre seminarer med ulikt innhold rundt fellestemaet: «Jesus, Muhammed og moderne identiteter.» Aud. U40, Domus Theologica Kl. 12.15, 13.15 og 14.15.

IDRETT

TORSDAG 1.

OSI Taekwondo: Fellestrening, kl. 19.30-22, Sal 5, Blindern

FREDAG 2.

OSI Taekwondo: Tematrening, kl. 19-21, Sal 5, Blindern

OSI Taekwondo: Egentrening, kl. 13-15, Sal 5, Blindern

MANDAG 5.

OSI Taekwondo: Videregående trening, kl. 20.30-22, Sal 2C, Domus

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl 17.30-19.15.

TIRSDAG 6.

OSI Taekwondo: Nybegynnertrening, kl. 16.-17.30, Sal 1, Blindern

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl. 19-20.45.

DIVERSE

ONSDAG 30.

OSI Fjell: Fjellmøte med presentasjon av vårens og sommerens turer, ølsalg og sosialt samvær! HF-kantina Niels Treschows Hus. Kl. 19.

TORSDAG 1.

Amatøren: Real ArbeidderKviss! Kl. 20.

Zenith: Quiz hver torsdag kl. 21. Samle sammen et lag og bli med i kampen om en gratis pizza! Vil du også holde quiz? Henvend deg i baren. Zenith kafé, Kringsjå studentby, Sognsvn. 218, kl. 21.

LØRDAG 3.

Studentersamfundet: Klinikken er Studentersamfundets faste lørdagstilbud, hvor det tilbys resepter som skal kurere både eksamensnerver og oppgaveskrekk. BokCaféen, kl 21.

TIRSDAG 06.

ARES: Oslostudentenes spillforening ARES har spillkvelder hver tirsdag. 50 brettspill tilgjengelig for fri spilling og en del faste grupper spiller rollespill. Gratis adgang. RF-kjelleren, fra 17.30 og utover.

Studentersamfundet: Quiz i Glassbaren – la adrenalinkick og konkurranseinstinkt få fritt utløp! Glassbaren kl. 20.

ALLE DAGER

Sosialantropologisk institutt: Kunstutstilling: «Verdenskaleidoskopet – bilder og objekter fra antropologisk feltarbeid.» Fotografier og objekter fra feltarbeid.

4. april – 25. mai, Galleri Sverdrup (UB).