Lesernes meldinger

Pikk meg her og pikk meg der. Denne stripen mangler jo fullstendig aktuell og relevant debatt. Regjeringen feks! Hva mener egentlig folk om regjeringen?

stri

Hvorfor lukter det myggmiddel med sitron i kjelleren på SV?

Anonym

Hvorfor i huleste vasker dere ikke hendene med såpe etter å ha vært på do jenter?? Det er ekkelt ekkelt ekkelt!!!

PC-musa

Til du ansatte høyverdige som smugrøyker på toalettet på UV: Smugrøyking er for fjortiser, ikke gamliser.

Helgaberta

Inga Viking vil merke ein ussel sneip, han som sjølv er laga av vinden og støypt i fjøddi under lyn og torevér.

Anonym

1. Er tøs det nye/kule/hippe/raffe ordet på sklier (jenter)? 2. Jeg digger IKKE The Cheaters.

Anonyme Rolf

Enda godt vekterne på UB tar kaffesmuglervirksomheten på alvor slik at lommetyvene og laptopstjelerne får en litt bedre hverdag! Her prioriterer vi riktig dere…

Anonym

Det blir som å fake orgasme når du ronker, det er bare deg sjæl du lurer!

Anonym

Hvem er du i naboblokka som pleier å titte inn gjennom vinduet mitt når jeg skifter?

(Halv)naken blondine på Bjølsen

Kjære anonym som klager over lyden av høye heler på lesesalen. Jeg skal på jobb! Hvilket innebærer krav til fottøyet. Lesesalen er for alle og jeg ikke jeg tar så mye feil når jeg sier at studielånet ditt gir råd til ørepropper til 5 kr på akademika.

Anonym

Heia «sopptur m rektor»! Bra tiltak!

Østmarka

1 av 5 plages av ensomhet. Hvorfor kan ikke de 4 andre gi oss litt varme?

1

Nick=stud! Melding: Skjer med klining, og luremus? Klining er som en vond drinnk..

Anonym

Til dere som tenner dere en røyk når dere går bakken fra tbanen til blindern: jeg hadde nok tarmgass og høyde til å fulle lyngene DERES m ekkel luft!

Russland er irrelevant.

Storbritannia og Ïrland

Til lesernes meldinger: We want more!

veRudigersein

Du med svart strømpebukse og miniskjørt på pcen i 2. etg på UB: Å prøve å åpne en ny pakke knekkebrød, samt en pakke skive lydløst UNDER pulten, mens svarer i mobiltelefonen går bare ikke. Du bråker!

Polizei

Avgiftsfri leilighetsgave er ikke foreslått til 33 406. beløpet er per forelder. Noen har 2. Jeg kjenner mormonere med veldig mange flere.

Anonym

Hald kjeft, Magnar på Plassen. Hadde me nynorskbrukarar sutra som deg hadde me inkje rykka anna enn å klage. Helvete, no vart eg sur.

Gunvor

Til Magnar på plassen: åå stakkars deg då, dumme dumme nynorsk-menneskja som undergrev hovudmålet ditt! Er det nokon andre som såg den ironien? Jævla sytepave.

Anonym

Kjære anonym: Jeg bruker automatisk døråpner når jeg har 5 skolebøker i den ene arma og en kaffikopp i den andre handa. Gjør det meg evneveik?

Anonym

Argumentet til ein benkpressande student vil alltid vinner over argumentane til ein røykande student. De er båe usexy men hallo? Helse over nikotin! For pokker!

Anonym

«Eddies enlinjere» på baksiden av universitas sug elg. Nåde, Unievrsitas, nåde! (No offence, Anders)

HFtøsa

Til forkjøla: nei, men det er kanskje et handicap å ikke skjønne at du kan snyte deg i vanlig dasspapir som alle oss andre. God bedring!

Anonym

Studiestøtte økes til 85 000 i året, fattigdomsgrensa er 95 000. Full stopp i inntak til master i arkeologi, juss sliter noe helt Jævelig. Og de sier studenter aldri har hatt det så bra som nå? Eat my shorts!

Anonym

Fremmedord på økonomisk institutt: pedagogikk.

Frustrert master student

Hvorfor koster yoghurten på Bunnpris, Blindern 2 kr mer enn i en vanlig matbutikk! Det meste er litt dyrer faktisk. Blodpriser til studentene!

Anonym

Skuffa over at universitas gidder å bruke spalteplass på den evig selvhevdende aslak nore. Mannen snakker jo ikke om annet enn hvor dritt norge er og hvor stygge og kjipe norske jenter er. Det er ikke alle som har råd til å studere på eliteuniversiteter i usa aslak. Hvis du mistrives så forferdelig så flytt til bake og slutt å være en mediehore.

Anonym

Vi bruker de automatiske døråpnerene fordi vi ikke orker å ta på de møkkete dørene så det lukter jern av fingrene etterpå.

Betz

Til deg som ikke forstår hvorfor folk bruker den automatiske døråpneren: Har kanskje ikke hørt om de 1000vis av bakteriene som befinner seg på dørhåndtak? ekkelt!

Anti-bak