Universitas søker illustratører

Til neste semester søker vi en illustratør som kan bidra til å gi Universitas et visuelt særpreg.

Arbeidsoppgavene vil bli å illustrere kommentarer i både nyhets- og kulturseksjonen, og ulike illustrasjonsoppdrag i forbindelse med annet redaksjonelt innhold.

I tillegg ønsker vi tegneserieskapere som kan opprettholde vår tradisjon med egenproduserte tegneserier.

Søknaden må inneholde CV, noen ord om hvorfor vi har bruk for deg, samt arbeidsprøver, gjerne laget for anledningen.

Spørsmål om søknad eller stilling: kontakt redaktør Aksel Kjær Vidnes på e-post: a.k.vidnes@universitas.uio.no.

Send søknad til a.k.vidnes@universitas.uio.no innen fredag 5. juni, kl. 12.00.

Universitas

Universitas er Norges største studentavis, som dekker alle læresteder tilknyttet Studentsamskipnaden i Oslo. Vi har et opplag på 17 000, med 35 utgaver i året. Vi kommer ut hver uke i studiesemestrene.