Lesernes meldinger

Til alle som vurderer å arrangere miss SV konkurranse. Bare gløm det! Jeg har funnet vinnern for lenge sida! Noen forslag til hvordan vi kan bli kjent?

Anyone

Til sjenert. Sjekk stuekartet på termvakt. UiO.no så kan du se brukernavnet til termvakten. De retter og sender E-Post.

Singel

Radio1 må dø! Tar trenerne på Domus Nova hintet?

Anonym

Er det protest mot oss med stiletthæler at hullene på ferista over T-banem på Blindern er umenneskelig store.

Billig

Ønskes: mørkhåret brunøyd gitarspillende kosevenn med dobbeltseng. Billett.mrk Kan du fekte?

Desperado

Hvorfor har ingen klaget på oss som alltid har syklubbmøte på mat20b forelesninger? Vi fortjener en frustrert klage i Universitas vi også!

Undrende bråkmaker

Takk til dere syklister som veltet i samme kryss 1 min etter hverandre ved Ullevål kino. Forelesningen ble mye lettere i 2.Time.

Mindre trøtt

Greit nok er vi ferskinger, men hvorfor skal man applaudere etter hver ENESTE exphil forelesning? Jeg blir flau!

Tomaten

Skjønner ikke vitsen med å skru klokka tilbake! Blir tidligere mørkt og dagen blir jo enda kortere!

B-menneske

Bra at tastaturene på datasalene ikke blir vasket. Føler meg så nær mine medstudenter.

The real «Blindern Trollet»

Det at det piper som bare rakkeren, for hver tredje person som går inn på Biblioteket på Sophus, er en smule forstyrrende for min konsentrasjon.

Nerd

Eg kan godt sleike av kremen på den drua før deg viss du vill?

Fjøspervo

Gratis pizza på IFI er bare bøff! Et stykke pr person er kun mageterror!

Glupsk

Hvorfor er det ingen som skriver meldinger om meg lenger?

Unge hr Bjelke