Lesernes meldinger

Er på den hittil kjipeste bursdagsfeiringen i min studentkarriere. Det er jo BARE kjærestepar her jo. Dritt. Kjærestepar hører ikke til ute på byen.

Snartferdig

Er jeg den eneste som irriterer meg over de apekattene som ennå ikke skjønner at det holer å trykke en gang på døra på de nye banene? Jeg har lyst til å slå dere!

Anonym

Hva er poenget med å bruke hundepose når dere kaster den i naturen etterpå?!?!

Frustrert Helgaberte

Anonyme Rolf: NEI, ei tøs ekje ei sklie. Fy då. Det e eit «kjærleg kallenamn» mellom jenter (hovudsakleg) i alle fall i min omgangskrets.

HF-tøsa

Ta med sko med høye hæler og skift når du skal på jobb da vel. Sikkert bedre for føttene dine også. Så slipper andre å putte ting i øret bare fordi du er lat.

Anonym

Til (halv)naken blondine på Bjølsen: skulle ønske jeg kunne si det var meg, men… Er du blond, sånn 100?

Ronny, som gjerne vil finne det ut

Hvorfor står det aldri noe morsomt om Bonde Hansen her lenger? Det gjorde onsdagene mine bedre.

Will Smith

Til Kar fra Sigdal. Få gutter tar initiativ, så jenter gjør som alltid: tar saken i egne hender.

Ei som er lei av late gutter

Kan det ikke for helvete komme noen retningslinjer for bruk av PC på lesesalene snart? Det går jo ikke an å lese noe sted uten å bli plaget av ustanselig klikking!

Anonym

La oss starte en stille demonstrasjon mot klikk-klakk-sko på lesesalen ved å headbange rolig og taktfast til skrittene.

Goody Two-Shoes

Det banale tredjeside-oppslaget i forrige ukes Universitas om 15 kroners gebyr for glemte treningskort forteller mye om hvor bra studenter i Norge har det, og hvor trivielle våre problemer egentlig er. Herre brillejesus. Hvorfor ikke bare huske å ta med det jævla kortet?

Anonym

Til dere som irriterer seg over å måtte betale v/glemt treningskort: Dere får flytte hjem til mamma da vettu, så kan hun putte det (og matpakke) i sekken hver morgen.

Anonym

Den bibliotekaren er en skikkelig snill og omtenksom kjernekar – så håper en knallbra jente kaprer og holder på han. <3 – Och inget snusk…!

Ugleboer

Jeg savner damene i hf-kantina. Judith, kom tilbake!

Anonym

Kan nån forklare korsen i hælvette det e mulig å lage vegetarjegergryte, servere den uten salat, og attpåtil la den smake nellik? Skjerpings sv-kokka!

Anonym

Hallo du som fikk fjernet trekkspilleren på toppen av bakken! Kom til Karl Johans gate og hjelp oss, plz!

§-løs

Russland er irrelevant.

Storbritannia og Irland

Du med svart strømpebukse og miniskjørt på pcen i 2. etg på UB: Å prøve å åpne en ny pakke knekkebrød, samt en pakke skive lydløst UNDER pulten, mens svarer i mobiltelefonen går bare ikke. Du bråker!

Polizei

Avgiftsfri leilighetsgave er ikke foreslått til 33 406. beløpet er per forelder. Noen har 2. Jeg kjenner mormonere med veldig mange flere.

Anonym

Fremmedord på økonomisk institutt: pedagogikk.

Frustrert master student

Til deg som ikke forstår hvorfor folk bruker den automatiske døråpneren: Har kanskje ikke hørt om de 1000vis av bakteriene som befinner seg på dørhåndtak? ekkelt!

Anti-bak