ENIG: Buzz Aldrinummerén

Jesus, ass!

Avsløringene om at studenter ved Menighetsfakultetet får lov til å kose seg i Guds fellesskap, har sendt sjokkbølger gjennom en studentmasse hvor kontakten med undervisningspersonell blir stadig sjeldnere.

– Om jeg hadde visst at kisen bak skaperverket var tilgjengelig før jeg valgte fagretning hadde jeg neppe tatt denne strengt tatt unødvendige omveien, furter fysikkstudent Niels Suhr. Månemann Buzz Aldrinummerén overhørte kommentaren, og sa at det var som han skulle sagt det selv, om ikke noen andre hadde sagt det før ham.

Med MF mot fremtiden

Universitetsstyret besluttet forrige fredag å sette alle kluter til for å innlemme Menighetsfakultetet i det skralle selskap.

– Jeg er i utgangspunktet realist, men desperate tider krever rabiate påfunn. Jeg gleder meg til å se trynet på knefallsminister Aazlan når vi tropper opp med sjefen sjøl på neste audiens, humrer rektor Geir Herregud. Styremøtet skulle egentlig behandle ytterligere kutt ved universitetet, men ble avbrutt da Tristan «son of a» Gundersen gnagde av seg venstrearmen.

– Adjø, grusomme verden!

Der andre læresteder lar studentene kose seg i himmelsk fellesskap, har Institutt for offentlig rett funnet nye måter å be studentene dra til helvete på. Den planlagte studieturen med en prislapp pålydende 300 000 kroner har satt studentsinn i kok, men instituttleder Nykristen Oljeberg mener de overreagerer, og tror på snarlig bedring.

FORSONENDE: Toblerone

– Bare vent til vi kommer tilbake og deler ut kembosvære Toblerone-biter til alle og enhver. Det kommer nok til å stoppe kjeften på masakråkene.

Universitas om 25 år

Professor Finn «hear me» Roar Guul har funnet en løsning på naturviternes usynlighet i samfunnsdebatten.

– Vi startet i gal ende da vi prøvde å få naturvitere til å snakke. Det er mye lettere å få de andre til å holde kjeft, sier innovatøren.

Hentet fra saken «Forsker oppfant dødsstrålekanon»

Universitas før eller siden

(…) og når de de syv basuner har fått blåst fra seg, vil herren ta turen opp fra Menighetsfakultetet og dømme levende og døde. Og se! Ved hans side, menneskesønnen Geir, som beskriver situasjonen som uheldig, men understreker at det er lite han kan gjøre innenfor dagens budsjettrammer.

Hentet fra saken «Nye kutt: Ikke lenger mulig å klage på evig fortapelse»