Hva skjer denne uken?

DIV. ARRANGEMENTER

KONSERT

ONSDAG 14.

Norges musikkhøgskole: Musikkhøgskolens onsdagskonsert – Schumann er ikke død. Levinsalen kl. 18.

Studentersamfundet: Folkemusikk-jam. Du kan ta med instrumentet ditt og bli med på jammen. Bokkafeen kl. 21.

TORSDAG 15.

Studentersamfundet: Jazzjam. Studenter fra NMH spiller jazz i Bokkafeen kl. 21.

Norges musikkhøgskole: Kammermusikk. Program: Bachs «Die Kunst der Fuge». Levinsalen kl. 18.

FREDAG 16.

Norges musikkhøgskole: Mastergradskonsert. Rinalds Kandalincevs, sang. Lindemansalen kl. 19.

Norges musikkhøgskole: Mastergradskonsert. Halvor Festervoll Melien, sang. Levinsalen kl. 19.30.

SØNDAG 18.

Norges musikkhøgskole: Stipendiatkonsert. Håkon Thelin, kontrabass. Lindemansalen kl. 18.

TIRSDAG 20.

Norges musikkhøgskole: Klassekonsert fiolin. Program: Peter Herresthals fiolinstudenter. Levinsalen kl. 19.30.

IDRETT

FREDAG 16.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver fredag kl 17-19, sal UA, Domus Athletica.

MANDAG 19.

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl 17.30 – 19.15.

TIRSDAG 20.

OSI Aikido: Nybegynnerkurs hver tirsdag kl. 19 – 20.30, sal UA, Domus Athletica.

Amatøren: Kung-Fu trening. Styrk kropp og sjel med grunnleggende øvelser. Gratis de to første gangene du møter opp. Kl. 19.00 – 20.45.

DIV. ARRANGEMENTER

TORSDAG 15.

Karrieresenteret: Jobbsøkerkurs. Art Café, 2. etasje i Frederikkebygningen fra kl. 12.15 – 15.00. Påmelding på Karrieresenteret eller på tlf 22 85 32 52.

Filologisk forening: Kafé Uglemor holder åpent. Vafler og kaffe med mer fra 12 – 16.

Amatøren: Form et lag og spill i den berømte og beryktede Amatørenquizen. Billig pils og real kunnskapskonkurranse på engelsk. Sogn studentby kl. 20.

FREDAG 16.

Uglebo: Fredagspub. Uglebo, Det humanistiske fakultet. Kl. 18 – 02.

TIRSDAG 20.

Karrieresenteret: Meeting for international students – How to find a part-time job in Norway. The meeting will be in auditorium 2, Helga Engs hus from 14.15.

Studentersamfundet: Quiz. Storsprikende vanskelighetsgrad og interessante hæ-opplevelser. Biblioteket kl. 20.