Lesernes meldinger

Kan noen forklare hva «Chasing pavements», som Adele synger, betyr? Det gir ingen mening. Skal hun ut på langtur?

Rar

Er det mulig å få utsatt eksamen pga solstikk?

Anonym

Til detektiv nr 2 og fan av yummie samf.økonom: Fingrene av fatet, han er min! *Detektiv nr 1*

Valget er latterlig, alle stemmer på sine egne institutt, så antall studenter som avgjør… Avskaff Studentparlamentet!

Anonym

Til deg som spør om støtten til Lånekassen vil reduseres når sexkjøp forbys: Nei, den vil økes; over halvparten av studentene mister jo sin viktigste biinntektskilde!

Snart heltidsstudine

Har noen nummeret til han kjekke trekkspellspeller’n på baksiden av forrige utgave? *Døl*

Burde spalten «Lesernes meldinger» drive kontaktformidling for kåte studenter? Send din stemme og kommentar til 98 02 52 02, så tar vi saken!

Red

Til dere som stadig sutrer over at de Bunnprisansatte ikke smiler: Hvorfor er det egentlig så viktig for dere at hu/han som slår inn tyggispakkene dine sitter og gliser a???

En som ikke bryr seg

Bunnprisjentene er faktisk veldig hyggelige, men et par av guttene som jobber der har aldri lært vanlig høflighet.