Lesernes meldinger

Til stavangergutt med brunt hår og skjegg som satt på 18-trikken til byen onsdag kveld sånn i åtte-tida. Kaffe? Kontakt redaksjonen.

Kaffejenta

Til bi student. At dere klarer å ha fulltidsjobb ved siden av studiene sier vel mer om nivået på BI enn nivået på vår arbeidskapasitet.

Jusstudent

Til Barn av Blindern. Det er bra du vet hvordan det fungerer på bi, spesielt siden du sikkert ikke har vært her engang. Dra hjem til frimerkesamlingen din og bli der!

Seriøs bi-student

Helt enig med seriøs bi student! Jeg er selv barn av blindern og jobber ved siden av studiene. Klarer du ikke det kan du jo bare selge frimerkesamlingen din? Kanskje du får nok penger til å betale semesteravgifta;) Klem

Anonym

Problemet med at jusstudenter leser på UB, er at dere ser så fordømt bra ut! Hold dere til sentrum, satans fristerinner!

KåtGutt23

Jeg må bare si det: Også i år kom eksamen som julekvelden på kjerringa!

Anonym

Jussen må kutte det meste av undervisningen… Var kanskje ikke så lurt med detta Terra-greiene.

Ny-blakk

Til min hemmelege politiske rådgivar. Eg har gått over til å ha mord i blikket på t-banen i staden. Tar gjerne imot fleire gode råd.

Ingrid Fiskaa

Papirfly savnes! To stykk, ca seks meter lange, forsvunnet fra plassene sine i taket på Frederikke. Om du har sett dem, ta kontakt snarest!

Anonym

Noen andre UiO-vegetarianere som har mareritt om pestolasagnen på Frederikke? Ren og skjær ondskap.

Anonym

LENGE LEVE DET FASCISTISKE KAFFEREGIMET PÅ UB! Neste år foreslår jeg væpnede kontrollposter, hyppig visitering og spesialtrente hunder for at vi studenter skulle (Gud forby!) drikke kaffe på UB iløpet av de utallige timene vi sitter og leser!

Kaffedrikkernes frigjøringsgruppe

Det første ordet som dukket opp i hodet da jeg så forsiden om rottejakt på kjøkkenet var… kantinen!

Anonym

Russlandstudier frister med vodka på promo-møtet. Det er lureri og oppspinn!

Aksel RV

MIFA mener at studenter med minoritetsbakgrunn er underrepresentert på universitetet ettersom de kun er representert med 11% på UiO mot 30% på Osloskolene. Er de ikke da muligens overrepresentert, ettersom jeg tviler på at de resterende 70% av Oslos elever er representert med liknende tall på UiO!

Oslo-gutt

Ute? Haha!

Anonym

Bi-student: Jeg har TO deltidsjobber… Men universitetet er mer krevende enn BI. Trenger ikke være så smart for å ta et brevkurs i bed.-øk… Eller en bachelor i dagligvaresjappe?

Are

Jeg til bare spise kjøtt som er holdt opp ned og sunget åge aleksandersens låter til under slaktningen. Får jeg egen mat på fredrikke?

Agnostikeren

Og bare så dét er sagt. Satire av religion er lov i Norge.

Agnostikeren