Til oppslag

Publisert

Den grovt overprisede kampanjen til fem millioner kroner som JBR McCann skal lage for Universitetet møter uventet og knallhard konkurranse fra Universitas\' byrå for opplysning.

WUNDERBAR: Denne fargerike plakaten får Arild Underdal til å fremstå som en mild og god landsfader som lar sitt geni lyse ut over landet.

BI: Alle vet at BI-studenter er grådige, men få vet hvordan de ser ut. Bildet understreker viktigheten av å demonisere ubehagelige konkurrenter.

BARN: Denne er basert på en klassiker fra Andre verdenskrig. Den går rett til kjernen, nemlig: kan du se dine barn i øynene uten å ha gått på Blindern? Nei.

TØFF: Arild Underdal er som akademikere flest litt forsiktig. Men denne plakaten sier noe helt annet. En besluttsom rektor som gjør alt for Universitetet, og knuser all motstand på veien.

STOPP: Alle kjenner noen som har vært i Australia, men det kan det snart bli slutt på. Universitetet stopper besluttsomt den grådige australske staten fra å slå kloa i norske studenter, og deres studielån.

MOR: Småbarnsmødres irrasjonelle omsorgsfølelse for sine barn fratar oss muligheten til å kraftig hetse barn kontra utdanning. Derfor bør man oppfordre til en kombinasjon av utdanning og barn. Inntil videre.

Powered by Labrador CMS