FJERNA: Dyr i Afrika

Faglege nedprioriteringar

3,1: Nye Pi

Ad Notam heve, som den einaste skjemtespalta i landet, fengje teki eit snabbt blunk på dei forelaupige resultatene av prosjektet faglege prioriteringar. Det er spanendes leising, og rauper monge allvorlege nedskjæringar på dei ulike institusjonane:

Mat-Nat

Folk som studerer matematikk får ikkje lenger undervisning i regnestykkje som brukar tal øve 13. Dessutan vert PI redusert til eit desimal. På biologi er det dårleg stimmung all den tid dei har beslutta å fjerne båe fuggel og fesk frå faget.

Veterinærhøgskulen

Pelsdoktorane, som dei siste dagane hev verte øvesvymja av flyktande fuggel og fesk, veljer i samråd med HF å fjerne all undervisning om dyrane i Afrika.

– Faget besto i utgångsprikken kun av ei lita dyrevise, og det synast eg våre studenter kan læra seg på fritida, seier konstituert kuttdekan Hårek Nordstoga.

Meinigheitsfakultetet

Morgondagens domprostar får ein enklare uppgåve med å halde styr på liturgien da det vert beslutta at «den heilage ånd» vert degradert til «den veldig stemningsfulle ånd», og såleis vil bli å finne på studentpubene i tia som kjem.

Musikkhøgskulen

Alle veit at pianostemarar og spilletimar er ein tung utgiftspost. No har dei ansatte ved NMH saumfart hovudstadens loppemarknader, og skaffa til vegs 300 heilt brukbare musikkmaskinar med tangentar frå Casio.

– Det er berre å trykkja på ein knapp, så kjem musikken heilt av seg sjølve. At vi ikkje har oppdaga dette føyr er fyst og framst eit uttrykk for eit einstretta og gamalmodeg fagmiljø seier fysteamanuensis Jon Mikkel Jar.

Universitas um 25 år

(…)og da Leif Åge Andsnes avslutta seansen med ein rørande versjon av klassikeren Popcorn (visekønn på nynorsk (red. anm) var ikkje eit sete i Aulaen tørt. Det er berre å håpe at han ikkje slit like mye med adaptaren neste gong, for når det funka, jau, da funka det.

Henta frå sakji «Finkultur observert i Oslo by»

Universitas in 50 years

By some strange mishap, the biologists at the University of Oslo have discovered exactly how much wood a woodchuck could chuck if a woodchuck could chuck wood.

Gotten from the case «Loved Tongue twisters, received research grant»