ØNSKER DEBATT: Øystein Sundelin

Hallo? Hallo!

Lånekassen kan melde om at flere og flere får svar når de henvender seg. Det er endringen i telefonrutinene som har ført til økningen.

FLINK: Tenche Særlig

– Du kan si at det hjalp da jeg fikk skifta språk fra ungarsk til norsk, og fant ut hvordan man skrudde på vibrasjon, sier telefonoperatør Tenche Særlig.

Søt hevn

Krisen er over for Jusstudentene. Fakultetet har rettet opp de røde tallene, og alle utsatte eksamener vil gå som planlagt.

– Løsningen var i grunnen innlysende. Det er slappe studenter som har skylda for laber inntjening, det er bare rett og rimelig at de betaler for seg. Nå saksøker vi over en lav sko, en ordning som gir kroner i kassa og uvurderlig praksiserfaring, sier prodekan Finn Arnesønnn.

Flopp eller topp?

Etter flere uker på markedet har den nyeste singelen til superbandet N’Zoo, «We R N‘Zoo, Help Us Help U» blitt solgt i tre eksemplarer. Frontmann Peter André Langerød er fornøyd.

– Jeg kan ikke tvinge noen til å like musikken. Det er klart det var surt at to av bandmedlemmene gikk ut i forkant og sa at de syntes låta sugde hest, men jeg er jo glad for at vi lever i et fritt land, snufser gullstrupen.

Vil greie ut ting

Tidligere studentpolitiker Øystein Sundelin syns studentpolitikk er noe dritt.

– De driver bare og syter og klager over ting som ikke egentlig betyr noen ting som helst, og sier egentlig aldri noe som helst. Jeg syns vi må ha en ordentlig debatt om dette her hvor alle synspunkter kommer på bordet og hvor vi får greid ting ordentlig ut, sier han.

Universitas om 25 år.

Lånekassen har endelig klart det – alle som ringer får svar.

– Det er flinke folk som jobber her, men det var nok smart å skaffe seg skjult nummer også, sier informasjonssjef Vente Vogel.

Hentet fra saken «Årets mønsterbedrift 2032»

Universitas om 250 år.

Nyvalgt leder for det Galaktiske rådet Øystein Sundelin den femte syns alle andre politikere er noen døgenikter.

– Se på de som holder på nede på jordkloden. De lever helt i sin egen verden, skoggerler den karismatiske despoten.

Hentet fra saken «Vil ikke prioritere sykkelstier på Neptun»