Hva skjer denne uken?

Idrett

Studentersamfunnet

ONSDAG 16.

Bokcafeen: Konsert: Med Siri Nilsen. Det er fri entré, så kom og hør en jente med et stort potensiale! Bokcafeen, kl. 18.

Kulturutvalget: Debatt: Hva er egentlig Civitas prosjekt? Er denne formen for tenketanker en positiv aktør i offentligheten? Med blant andre Civita-leder Kristin Clemet. Betong, kl. 19.

FREDAG 18.

Kulturutvalget: Foredrag: Benjamin de Carvalho (NUPI) innleder om maktbegrepet i statsvitenskapen. Hvordan kan makt og innflytelse i internasjonal politikk forstås? Biblioteket, kl. 19.

LØRDAG 19.

Teater Neuf: Danseforestilling: En hjemmesnekret forestilling verdt å få med seg. Teaterscenen, kl. 17.

Konsertforeningen Betong: Konsert: Franske Peste Noire kommer til Betong. South of Heaven åpner 2008 med fransk metall. Pris: 100/150. Betong, kl. 20.

Norges musikkhøgskole

ONSDAG 16.

Norges musikkhøgskole: Onsdagsserien: Dvorak – Irena Banjeglav, fiolin, Rosamund Brown, cello og Heloisa de Gomes, piano. Levinsalen, kl. 18.

Norges musikkhøgskole: Mastergradskonsert: Kristina Flatebø, orgel. Lindemansalen, kl. 19.30

Norges musikkhøgskole: Mastergradskonsert: Yumi Murakami, fløyte. Levinsalen, kl. 20.

TORSDAG 17.

Norges musikkhøgskole: Musikkhøgskolens lunsjkonsert: Guro Pettersen, fløyte og Mathias Halvorsen, klaver. Levinsalen, kl. 12.05

Norges musikkhøgskole: Jazz i 2. hus. Auditoriet, kl. 19.

Norges musikkhøgskole: Diplomstudentenes konsertserie: Nayoung Kim, klaver. Lindemansalen, kl. 19.30

FREDAG 18.

Norges musikkhøgskole: Den norske operas orkester: Bylyder. Pris: 150/120/50/40. Lindemansalen, kl. 19.30.

LØRDAG 19.

Norges musikkhøgskole: Jubileumskonsert Per Øien – 70 år: Med nåværende og tidligere studenter av Per Øien. Levinsalen, kl. 18.

SØNDAG 20.

Norges musikkhøgskole: Kammer Allegria: Anders Nilsson, fiolin Lindemansalen, kl. 18.

Idrett

ONSDAG 16.

Oslostudentenes fjellgruppe Oslostudentenes fjellgruppe inviterer til quiz og presentasjon av vårens turprogram. BokCafeen, kl. 19.

TIRSDAG 22.

OSI Taekwondo: Trening for nybegynnere. Sal 1,

Blindern Athletica kl. 16 – 17.30.