Nakenhøne i sjokkblogg

– Blogg muliggjør en nærkontakt med studenter på deres premisser, noe som er avgjørende for å følge med diskusjonene de fører.

Hipster-rektor-kandidat og rocketeolog Trygve Wyller gets down with studentene på deres eget turf. Aftenposten, 16/02

– Det er vel slik at plaggene går av når alkoholprosenten går opp.

Ansvarlig for Erotisk aften, Mona Danielsen, kommer til en ikke helt ukjent erkjennelse i Studvests omtale av jusstudentenes omstridte arrangement. 11/02.

– Vi fikk heldigvis tatt hånd om den før den kom seg ut på dansegulvet.

En høne dukket opp på BI-kroa i Stavanger, men ble nektet servering. Og dans. Smis.no, 15/02.

For virkelig å gni dette inn overfor homofile ansatte og studenter, hadde ledelsen også pyntet forsiden med heterosymboler.

Heteronormativitetsbeskyldningene mot UiB sitter løst hos Øistein Endsjø, førsteamanuensis ved UiB. Bergens Tidende, 15/02.