KuKogkultur.blogspot.com

Bloggansvarlig ved Høgskolen i Oslo og Akershus, Hallvard Lavoll, ansetter bloggere til å skrive om Høgskolen. Og gir dem full ytringsfrihet. Men hva mener han om sexblogging uten cupcakes?

Publisert

Jeg hører du ansetter bloggere på høgskolen. Jeg har en ide til en blogger. Meg. Vil du vært interessert i at jeg blogger om høgskolen på sexbloggen min?

Ehh… jo, ja. Sexblogg? Det er vel ikke det vi ser etter? Alle tror at studenter på høgskolen er trauste typer men jeg vet det er mange frekke sykepleiere, såkalte naughty nurses her. Er det ikke en god ide å spre litt mer sex rundt på skolen?

Neeeeh ikke dumt.. Sex er jo absolutt relevant. Hvis du er skeptisk til det jeg sier, så kan du jo sjekke ut bloggen min på www.kukogkultur.blogspot.com?

Hahaha! Den er fin. Vi skriver et innlegg nå der det er noen som har seg ved inngangen til P48. Vi lover at det ikke er noen cupcakes med, med mindre du tenner på det da?

Det er vel ikke på toppen av listen av hva jeg tenner på. Men fra spøk til alvor: Hvem måtte du ligge med for å få jobben som bloggeansvarlig på HioA?

Nei, det er topphemmelig. Det er taushetsbelagt og det kan vi ikke gå ut med. Hvis jeg ligger med deg, kan du da overføre stillingen som bloggansvarlig til meg? Det er jo en vinn-vinn-situasjon?

Ja, det kan jo tenkes. Vi kan sikkert ordne noe. Du vil åpenbart sensurere høgskolestudentenes ytringsfrihet om eget sexliv. Vil du gjøre opp for dette ved å vurdere sexstillinger på bloggen min?

Det er viktig å ikke sensuere. Om vi skal vurdere det? Ja, det er nok et spennende. Send meg en mail på det._