Søppelsorteringskonkurransen

Universitetet i Oslo har ikke styr på søppelsorteringen sin, og har sendt radioaktivt avfall til feil forbrenning. I hva slags pose sorterer dere radioaktivt avfall i, HMS-ansvarlig ved UiO Elin Agathe Hult? Er det den grønne eller den blå?

– Det vet jeg ikke. Det må du ta kontakt med instituttet for å få svar på.

- Kanskje du skulle tatt en prat med Bowler på nummer 815 493 00 for å få svar på hvor det egentlig skal? Ehh…

- Har du en strålende dag i dag? – Det var et interessant spørsmål. Alle dager er gode dager!

- Av det svaret tolker jeg at du har en god utstråling? – Ja, men ikke mer eller mindre enn andre mennesker i verden tror jeg.

- Strålende svar! Vil du si at du har funnet gnisten nå? – Hva er det denne saken gjelder, egentlig? Jeg er ikke sikker på om jeg vil svare på dette.

- Jeg hører at du nettopp har kommet tilbake fra ferie i Ukraina. Stemmer det? – Da tror jeg du har hørt feil. Hva slags sak er dette? Det er hyggelig at dere spør meg, men jeg tror ikke jeg har noe å tilføye.

- Ingenting å tilføye? Det virker ikke som om du har helt kontroll på dagens sorteringssystem ved UiO, Hult. Vil du vurdere din stilling som HMS-ansvarlig? – Haha, nei, overhodet ikke.