Uvitende nymfo-leder

FpU-leder Ove Vanebo er ikke overrasket over at Frp-studenter har mest sex. Men vet han at kun fire prosent av Frp-studentene bruker prevensjon?

– Det er nok mer overraskende ja..

Dette medfører jo at de også er overrepresentert på kjønnssykdomsstatistikken. Undersøkelsen viser at ni av ti FrP-studenter har klamydia. Sju av ti har gonoré og seks av ti har syfilis, er det problematisk? – Det er jo klart at alle bør være forsiktige. Det får jo store konsekvenser.

Ja, og en av konsekvensene er at åtte av ti SiO-barnehagebarn har minst én Frp-forelder. Men dere er fortsatt imot at aktører som SiO skal ta seg av barn? – Ut fra hva jeg vet, så er vi ikke mer skeptiske til SiO-barnehager. Dette er overraskende tall.

Jaha. Det viser seg også at én av to Frp-studenter har hatt sex med en person med innvandrerbakgrunn det siste året, hva er din kommentar til dette? – Det er bra at man treffer folk som er annerledes enn seg selv. Dette avkrefter jo en del holdninger, for eksempel at vi ikke liker utlendinger.

Undersøkelsen har også kartlagt valg av musikk under akten, det kommer frem at Frp-studenter flest liker å ha sex til Karpe Diem, Madcon og Stella Mwangi. Rokker dette ved FpUs profil? – Hva folk spiller under selve akten er jeg ikke så opptatt av.

Det burde du være. Det viser seg også at fem av ti Frp-studenter har hatt sex med flere enn 50 personer det siste året. Hvis man sliter med sjarmen, er kanskje FpU stedet å begynne? – Det virker sånn. Det var jo interessant.

Du har tydeligvis ingen kunnskap om dine klamydiabefengte, nymfomane velgere. Vil du vurdere din stilling? – Sett i lys av de nyeste avsløringene så må jeg kanskje det, men jeg går uansett av om seks uker.