KORRUPT: Isfjell

HER fråtser studentpolitikerne

SKREKKELIG: Slektning

Forrige ukes rystende avsløring om at en rekke profilerte studentpolitikere drar til Kreta for å meske seg, fryde seg, fråtse og steke i sitt eget semesteravgiftssponsede fett viste seg å være toppen av isfjellet.

MONSTRØST

Nå kommer det en ny avsløring som burde gi leseren (DEG) gåsehud, kvalme og gudstvil med mindre leseren (DU) mot formodning er fullstendig avsporet eller pervers.

• Hjemme på Villa Eika (studentparlamentets tilholdssted) satt det nemlig studentpolitikere som har vært der i et år.

• Noen har vært der lengre enn det.

• Snart kommer nye ofre til.

• Villa Eika var en gang i tiden en barnehage.

Pervoindeksen øker

Men det stikker dypere: Det viser seg at hele 9,2 prosent av studentmassen har deltatt i utvelgelsesprosessen av de som skal sitte i skrekkens villa. Det er riktignok færre studenter enn i fjor (et merkeår for perverse aktiviteter), men en oppgang på 0,3 prosent. Ja, du hørte riktig: 0,3 prosent, nok til at gjengleder Keine Hipness kaller det «En økning, tross alt».

BARE HER!

Ad Notam har funnet et bilde av nevøen til en av de som ble valgt inn til skrekkens villa i år.

Universitas om 1 uke

STAFF: Tor-Erling

Tor-Erling Staff har gått ut og sagt at han syns studentdemokratiet fungerer utmerket.