HAR KRAV: Kanin

– Nei til personer

Foreningen for beskyttelse av alle de snille dyrene går kraftig ut etter at det ble kjent at universitetet har offentliggjort personnumrene til 13 000 forsvarsløse kaniner.

– Jeg ser ingen grunn til å både ha en dyrevernslov og en personvernslov i dette landet. Når vinteren kommer er vi alle pelskledde kåtinger, sier dyreadvokat Live Konsert.

– Nei til hårete tær

Humanist og pedagog Lars Gulag forteller i et rykende ferskt intervju at han ikke ville godtatt å undervise studenter som går i sandaler.

– Det er en så åpenbar markering av forakt for samfunnspakten at all læring er fåfengt etter første tåvrikk.

– Hva om en student i sandaler ønsket å ta deg i hånden?

– Jeg ville antagelig spydd, sier humanisten.

– Nei til hårete medlemmer

Leder for muslimsk veterinærsamfunn (MVS), Husman Wasa, mener at kaninene som har blitt rammet av brudd på den nye pattedyrvernsloven i all hovedsak har seg selv å takke.

– Koranen er klar på at kaniner ikke har noe krav på verken personvern eller adopsjon. Den er for øvrig også klar på at ingen av delene trengs.

– Hva om en kanin ønsket å bli medlem i MVS?

– Jeg ville antagelig spydd.

– Hva om Lars Gulag ønsket å bli medlem, da?

– Dæven, sier muslimen.

– Inn med kua

Erling Folklore er i den syvende himmel etter at seminaret om konflikten mellom kurdere og tyrkere trakk de store massene da det ble avholdt i Cola-svingen på Ullevål stadion på lørdag.

– Jeg føler at vi kom fram til mye interessant. Det viste seg for eksempel at de aller fleste skylder på dommeren i denne konflikten, sier aktivisten.

Universitas om 5 år

Det Norske Studentersamfund har endelig klart å oppfylle siste punkt i sin målplan: Å ta over makten i en liten bananrepublikk.

– Nei, dette var jo koselig. Vi skal bli et diktatur som skaper debatt og engasjement hos undersåttene, sier general Sverre Tidemand Vogel på vegne av juntaen i Tsjatåneufistan

Hentet fra saken «Fikk storsal – ble totalitær»

Universitas om 25 år

Turistnæringen i Tsjatåneufistan har opplevd røde tall den siste tiden. Det virker som om folk, av en eller annen grunn, ikke klarer å finne landet på kartet.

Hentet fra notisen «Ønsker blest om jordbrukssamfunn»