HJELPSOM: Azlaan

Seriøst.

Studenparlamentet vedtok på sitt handlingsplanseminar å jobbe for en rekke kostnadskrevende tiltak som alle andre i universet sier vil bli veldig dyrt, men leder Keine Hipness mener at det ikke er Studentparlamentets jobb å ta realitetshensyn.

For. Mange. Vitser. Om. Studentpolitikk. Klarer. Ikke. Sortere.

Blått blod blant blåruss

EGALITÆR: Rugaas

Mette Marit begynner som student på BI til høsten, og Daniel (etter) Leggetid Rugaas fra Moderat Gruppe har i den forbindelse sendt ut en pressemelding hvor han fastslår at de ønsker å behandle kronprinsessen på lik linje med alle andre studenter.

I så fall, Daniel: Faroq Al’Burq Farzollahi på odontologi venter fremdeles på pressemeldingen sin, hvor det står at han burde betale semesteravgiften sin og at han er hjertelig velkommen – berre så du veit det.

Harru hørt den om…

Norsk Caravan Club tilbyr SiO hjelp med å innkvartere studenter i bobiler under studiene. De mener at man lett kan få kjøpt en bobil til 50 000 som danker ut det studenthyblene kan by på, og som man i tillegg kan få solgt for 30 000 kroner – kanskje mer, om man selger det videre til andre studenter.

Og to hundre utbrukte bruktbilselgervitser roterte hjula sine i graven.

T4,5PC

4,5 prosent av studentene har fått stipend ved å hevde at de bor alene mens de egentlig bor hjemme, melder den der avisen hvor de avbilder Arne Strand og Anders Heger i naturlig størrelse hver eneste lørdag.

Det avisen ikke nevner, dog, er at 95,5 prosent av studentene har fått stipend ved å hevde at de studerer, mens de egentlig bor alene, piller buser og lengter heim til mor.

Photo-op!

Etter at SiO i forrige utgave av Ad Notam kunne fortelle at de nå innkvarterer studenter i søppelhøl i bakken, så forsmådd minister Tor’a Azlaaan sitt snitt til å menge seg litt med allmuen. Først skyldte hun på norske forskere for den kjipe boligsituasjonen, før hun, som vi ser på bildet under, graver ferdig en bolig mens odontologistudent «Jens» Al’Burq Farzollahi står og venter på å flytte inn.