Universitas søker ny utvikler

Universitas er en av Europas største studentaviser, med rundt 30 utgivelser i året. Vi dekker i dag alle læresteder tilknyttet Studentsamskipnaden i Oslo og Akershus, og søker nå en ny utvikler til teamet vårt.

Du ansettes i hovedsak for å vedlikeholde og løse eventuelle problemer som oppstår i tech-stacken vår. Dette innebærer at du vil være med å ha ansvar for både vedlikehold og videreutvikling av vårt custom CMS-produksjonssystem, backend og frontend for nettavisen, adobe InDesign-script for avisproduksjon, samt drift av webservere. Videreutviklingen av dette vil særlig ta sikte på å forbedre nettsiden og deler av produksjonssystemet, hvor det er gode muligheter for å jobbe med React og Redux i frontend, eller python og django i backend.

Du er særlig relevant hvis du har en eller flere av disse kvalifikasjonene:

• Du må være trygg på programmering. Har minimum fullført introduksjonskurs i programmering og (helst) databaser med gode resultater.
  • Kjennskap til Django.
  • Kjennskap til Git og versjonskontroll-håndtering.

Du kan sjekke ut stacken på vår github: https://github.com/universitas/

Vi setter særlig pris på kjennskap til de relevante programmerings- og script-språkene, men det vil bli gitt opplæring.

Dette er en perfekt første jobb som utvikler, hvor du får praktisk erfaring som utvikler og gode muligheter til å lære mye nytt. Det er også en selvstendig og kreativ jobb hvor du får mye frihet til å komme med nye ideer og realisere dem.

Arbeidstid er tiltenkt å være mellom fem og ti timer i uka, som oftest på tirsdager og onsdager.

Høres dette spennende ut for deg? Da ser vi frem til å lese din søknad.

Søknad og CV sendes til postmottak@universitas.no og merkes med «Søknad utvikler» og ditt navn. Intervjuer vil bli gjennomført etter utløpt søknadsfrist (18. november)

Har du spørsmål om jobben? Ta kontakt med daglig leder Jone Trovåg på e-post j.v.trovag@universitas.no. Vi ser frem til å høre fra deg!