Vil du jobbe i Universitas?

Vi søker nye journalister og fotografer.

Universitas er en av Europas største studentaviser, med rundt 30 utgivelser i året. Vi dekker i dag alle læresteder tilknyttet Studentsamskipnaden i Oslo og Akerhus. Vi er stolte av å tilby de viktigste nyhetene om utdanning og akademia og de beste studentrelaterte leseropplevelsene i Norge. I 72 år har Universitas vært en viktig døråpner inn i mediebransjen for talentfulle journalister, skribenter, fotografer og sidedesignere. Totalt jobber ca. 45 personer i Universitas. Vi satser aktivt på å bringe fram det beste hos hver enkelt av våre medarbeidere.

Søknad, CV og arbeidsprøver sendes til runafjellanger@gmail.com. Søknadsfrist: 26. august 2018.

Journalister

Universitas er vaktbikkje, kulturorgan og debattforum for over 70.000 Oslostudenter. Vi trenger idérike, skriveføre journalister som brenner for å lete fram og skrive spennende saker innen ulike stoffområder og sjangre, som nyheter, kultur, feature, essay, anmeldelser, kommentar- og analyse. Du bør være engasjert og villig til å sette av tid. Opplys gjerne hvilket stoffområde du helst vil arbeide med.

Spørsmål om stillingen rettes til redaktør Runa Fjellanger: runafjellanger@gmail.com/90159831.

Fotografer

Vi trenger dyktige fotografer som kan ta spennende nyhets- og reportasjebilder og portretter som skiller seg ut. Videoferdigheter er en bonus. Du er teknisk stødig og har evnen til å arbeide selvstendig. Eget utstyr er en forutsetning.

Spørsmål om stillingen rettes til fotosjef Odin Drønen: odindro@gmail.com/95828296.